Verzenden en retourneren

Levering

Wij vinden het belangrijk dat alle baasjes en honden zo snel mogelijk kunnen wandelen met een van onze Royal Blue Lines artikelen. Wij doen daarom ons uiterste best om alle Royal Blue Lines honden halsbanden & tuigen in maximaal 2-3 werkdagen te versturen.

Heeft je bestelling hele erge haast? Neem dan contact met ons op. Dan bekijken we samen of we dit kunnen versnellen voor jou! 

Royal Blue Lines is niet aansprakelijk indien de levering plaatsvindt op een later tijdstip. Royal Blue Lines heeft het recht de opdracht tot 30 dagen na de bestelling te leveren zonder in gebreke te worden gesteld door de klant. Wanneer de termijn wordt overschreden ontvangt de klant een schriftelijke bevestiging. De klant kan dan kosteloos de overeenkomst ontbinden. De klant ontvangt dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen dertig dagen na ontbinding, het betaalde bedrag terug.

Wij hebben gratis verzending binnen Nederland vanaf 75 euro.

De verzendkosten voor bestellingen onder de 75 euro binnen Nederland zijn voor brievenbuspakketjes 4,25 euro en voor grotere pakketten 6,95 euro. Naar andere Europese landen zijn de verzendkosten vanaf 9,40 euro naar bijvoorbeeld België of Duitsland.

Je krijgt, wanneer wij je pakket versturen, een verzendbevestiging met track & trace op het door jouw doorgegeven e-mailadres.

Wij verzenden je Royal Blue Lines bestelling met PostNL. Levering duurt meestal maximaal 2-3 werkdagen, maar dit is afhankelijk van de vervoerder en eventuele drukte. Royal Blue Lines is daar niet aansprakelijk voor.

De meeste pakketjes zijn brievenbuspakketjes en daar hoef je gelukkig niet thuis voor te blijven. Mocht je meerdere artikelen, over grotere artikelen besteld hebben en past het niet in een brievenbuspakket dan doet PostNL 1 bezorgpoging. Mocht je niet thuis zijn, kijk dan in de PostNL app, bij welke buren en/of servicepunt ze het pakket hebben achter gelaten. Probeer dan zo snel mogelijk je pakket op te halen.

Bij leveringen naar landen buiten Nederland kunnen douanerechten, belastingen en andere kosten van toepassing zijn. Deze kosten kunnen sterk variëren en zijn vaak gebaseerd op de prijs en het type artikel, het gewicht en de afmetingen van het pakket, het land van herkomst en de belastingen, heffingen en toeslagen van het land van bestemming. Deze kosten zijn voor rekening van de klant en worden ook niet terugbetaald in geval van een retour.

Eventuele klachten over de staat waarin de goederen zijn geleverd (inclusief ontbrekende onderdelen) moet worden gedaan aan Royal Blue Lines uiterlijk 2 werkdagen na ontvangst van de artikelen per e-mail, telefoon of Whatsapp.

Afhalen van je bestelling is helaas niet mogelijk. Wij hebben namelijk geen bezoekadres.

Retourneren

Alle Royal Blue Lines honden halsbanden & tuigen worden speciaal voor jou en je hond gemaakt, het is namelijk maatwerk en zijn daarom uitgezonderd van het herroepingsrecht (zoals omschreven in onze aanvullende voorwaarden) en kunnen daarom niet retour gestuurd worden.

Ready to ship artikelen
Kunnen retour worden gestuurd binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
De 'ready to ship' artikelen zoals o.a.: de hondenlijnen, mogen wel in de originele verpakking worden geretourneerd, als ze nog niet zijn uitgepakt of gebruikt, neem daarvoor eerst met ons contact op.

Is je Royal Blue Lines product niet naar verwachting? Heb je een verkeerd product ontvangen? Of heb je een klacht? Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en dat vinden wij heel vervelend. Neem direct contact met ons op, via e-mail info@royalbluelines.nl, telefoon of Whatsapp +31620791999 en wij proberen samen met jou een passende oplossing te vinden.

Opgesteld 07 september 2023, aangepast op 01 januari 2024